Gratis body

När man får barn får man en del extraerbjudanden och presenter från olika företag. På Barnens Hus fick man hämta en body mot att man gick med i kundklubben. Bodyn hämtades i kassan där det finns två lådor bakom disken. En med blåa och gröna bodys, en med rosa och blommiga. 

Jag: Hej, jag tänkte hämta ut en body!
Hon: Är det en pojke eller flicka? 
Jag: En pojke, men jag tittar gärna i den rosa lådan, vi har så mycket blått. 
Hon: Men det finns en låda för pojkar! 
Jag: Det är inte så noga för oss. Jag tar den här röda. 
Hon: Ja, den är ju inte helt rosa, eller är den det? 
Jag: Den är kanske mer korallröd. Det spelar ingen roll, den här blir jättebra. 
Hon: Men.. vi har en låda med pojkkläder? 

Kommentera

